niedziela, 11 maja 2014

DNI Z WOJSKIEM POLSKIM 10-11 MAJA 2014 MIŃSK MAZOWIECKI

Sobota wcześnie rano; budzik dzwoni - wstaję, ogarniam się i kawusia:). Dlaczego tak wcześnie wstałem, a ok wszystko jasne dziś impreza w Mińsku Mazowieckim i koniecznie muszę tam być. Do 23 Bazy Lotnictwa Taktycznego jedziemy ekipą w składzie : Marcin, Grzesiek, Tomek i ja , a na miejscu dołączy do nas jeszcze drugi Marcin. Droga minęła szybko, a na miejscu ... organizatorzy naszykowali nam niespodziankę. Parking płatny 15 PLN, a do tego trzeba jechać podstawionym autobusem za 5 PLN w jedną stronę. Widać duch świętowanej 15 rocznicy wstąpienia do NATO przegrywa z komercyjnym podejściem do tego typu imprez. Po przejściu kontrolnych bramek na wejściu udaliśmy się na zwiedzanie ekspozycji stałej na której prezentowały się różnego rodzaju wojska, ale dla mnie oczywiście strona lotnicza była najciekawsza.
Po części oficjalnej nastąpił blok pokazów dynamicznych, które otworzył przelot grupy akrobacyjnej " Biało-Czerwone ISKRY "
Następnie przed zgromadzoną publicznością zaprezentowały się helikoptery Mi-14, Mi-24, Sokół, Puszczyk. Samoloty myśliwskie Su-22, Mig-29, F-16 oraz na samolotach szkolnych grupa akrobacyjna " ORLIKI ". Oczywiście materiału fotograficznego " naprodukowałem" dużo, więc w późniejszym czasie postaram się opisać szerzej każdą z prezentowanych maszyn wraz z wieloma zdjęciami. Dziś tylko kilka fotek:
W przerwie pomiędzy pokazami lotnictwa zaprezentowano umiejętności wojsk lądowych i oddziałów specjalnych.
Dla widzów żądnych troszkę większej dawki adrenaliny przygotowano podniebny bar:)
Powinienem napisać jeszcze o pogodzie bo ta była iście zaskakująca, od pełnego zachmurzenia i rzęsistego deszczu po pełne słońce i błękitne niebo, a do tego całkiem spore podmuchy wiatru :) Pozdrawiam Przemek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz